Skip to content

Política de Devolucions

Devolució comercial dret de desistiment

Es produeix quan el client desitja retornar qualsevol producte sense que hi hagi cap tipus d’incidència, ja sigui per penediment, canvi d’idea, o que el producte, tot i que correspon exactament amb la descripció i foto de la nostra web, no és del grat del comprador. El termini per comunicar aquesta devolució és de 15 dies naturals comptats a partir de la data de recepció del producte, en cas de ser festiu, deixar constància per mail de la intenció de la devolució, per a la devolució del mateix (article 71 de la Llei 3/2014 de 27 de març). Llevat que la devolució sigui realitzada per defectes en el producte, les despeses relatives a l’enviament seran assumits per part seva. El producte ha de ser retornat en el seu embalatge original i en perfecte estat.

El dret de desistiment no podrà aplicar-se en els següents casos:

  • Si el producte no es presenta en perfectes condicions.
  • Si els embalatges del producte no són els originals o aquests no es troben en perfecte estat. L’embalatge original s’ha de protegir el producte de manera que es rebi en perfectes condicions, i queda prohibit l’ús de precintes i cintes adhesives aplicats directament sobre el mateix.
  • Quan el producte estigui obert sense poder-se demostrar que no s’hagi fet servir.
  • En les aplicacions de programari que siguin directament descarregades a través del portal.
  • Quan siguin productes personalitzats o aquells, que per raons d’higiene o altres excepcions legalment previstes, no siguin susceptibles d’aquest dret.

Devolució per lliurament defectuosa

Es produeix quan el producte lliurat no coincideix amb l’especificat en la comanda (per exemple, demana un portàtil de 15.6 polzades, i rep un portàtil de 14 polzades), o ha estat colpejat i danyat externament durant el seu enviament, o detecta que el producte no funciona correctament abans de les 48h des de rebre-ho. En aquest cas, i dins dels 15 primers dies naturals, el client pot optar entre demanar el reemplaçament del producte o la devolució de l’import pagat.

Com procedir a la devolució?

En qualsevol dels 2 casos el client ens ha de fer arribar la seva intenció de tornar el producte posant-se en contacte amb nosaltres mitjançant el telèfon 872 08 17 64, per correu electrònic devolucions@portatils.cat o mitjançant l’enviament del Model de document d’informació al consumidor i usuari sobre el desistiment (que trobareu més avall), indicant el número de factura o comanda amb les despeses de transport al seu càrrec, en el domicili de INFOGI, SERVEIS INFORMATICS S.L.U.

El client haurà de procedir a l’empaquetat del producte tal com el va rebre per deixar-lo en perfectes condicions per al transport. La nostra empresa s’encarregarà de tramitar la recollida del producte sense que això suposi una despesa per a vostè. És a dir, no a de pagar cap tipus de despeses de devolució si decideix tornar el producte.

Un cop rebut l’article i comprovat que es troba en el mateix estat en què es va enviar i amb l’embalatge original es procedirà al reemborsament. Dit reemborsament dependrà de la forma de pagament que va utilitzar en el moment de fer la compra. Depenent de si el pagament es va realitzar per Paypal, targeta bancària, transferència, etc. li serà especificada la forma en què nosaltres realitzarem el reintegrament. Igual que amb el transport, això tampoc comportarà cap despesa per a vostè.

La garantia de devolució deixarà de ser efectiva si es comprova mala manipulació per part del client.

Totes les devolucions de producte hauran de ser prèviament acceptades per la nostra empresa. Si us plau, per tal d’evitar demores, pèrdues, etc., no realitzi cap enviament sense previ avís.

No oblidi que el producte retornat s’ha d’enviar en el seu embalatge original amb els seus drivers, manuals, cables i altres elements que tinguessin en el moment de la seva compra.